Bizim Çiftlik Sahil Güncel ÇK Hilesi

YazarAdmın Inferno on 7 Temmuz 2014 Pazartesi | 04:29

Selam arkadaşlar bizim çiftlik sahil çk hilesi ile buradayız.Hile günceldir.
çk hilesi ne geçmeden önce açıklamaya bakalım
★★★★★★★★★ 
Oldukça popüler olan Bizim Çiftlik Facebook oyununun yaratıcısı Funplus, mobil cihazlarda çiftçilik deneyimi sunmak için Bizim Çiftlik Sahil'i hazırladı. Bizim Çiftlik Sahil'de, sevdiğiniz herşey mobil cihazınız için güzel bir şekilde tekrar dizayn edildi ve oluşturuldu. Arkanıza yaslanın, hazır olun ve bu güzel sahil kıyısına kendi çiftliğinizi kurun!

★★★★★★★★★


Özellikler:
- BEDAVA oyna
- http://www.facebook.com/bizimciftliksahil adresinden diğer oyuncularla komşu olun.
- Arkadaşlarınızı bulun, birlikte ticaret ve tarım yapmak için onları komşu olarak ekleyin.
- Ek, topla ve 200'den fazla eşsiz çiftlik ürünü üret
- Güzel deniz kıyısı manzaralı bir çiftlik
- 40'dan fazla başarıya ulaşmak için komşularınla yarış

Yukarıdaki hile dosyasını telefonuza indirin telefon da değilseniz bilgisayara indirin telfona atın..
Çalıştırın.
Hile sayesinde sonsuz para hilesi
Sonsuz çk hilesi kazancaksınız
İNDİR ===Facebook İçin
İNDİR====Android İçin


44 yorum:

  1. admin adamsınnn çok sağol mk kac gundur bunu araydım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiyseniz ne mutlu :) Önemli değil .

      Sil
    2. kardeş ŞİFRE NE ŞİFRE

      Sil
    3. şifre ner bunada yanıt versene admin görmezden geliyorsun şifre kardeş madem şifreli milleti nedne kandırıyorsunuz yuh diyorum size koymuş sanki biz napcaksak bunu şifresiz kel alaka

      Sil
    4. İndiremedim yardim edin ya

      Sil
  2. sırf teşekkür etmek için yorm yazym :) ilk defa bir siteye sağol admn

    YanıtlaSil
  3. muhammet çapur3 Ağustos 2014 10:14

    Eyw sağol admin. .

    YanıtlaSil
  4. Ya indiremiyorum neden acaba kac tane site gezdim su ana kadar bu siteyi buldum android olana tiklayip indire basiyorum karsima baska bi site cikiyor ordan da google playde bi site cikiyo karsima para mara diye yardin eder misiniz acaba ?

    YanıtlaSil
  5. admin rar şifresini sölermisin ?

    YanıtlaSil
  6. admin şifreyi sölermisin (RAR ŞİFRESİ?)

    YanıtlaSil
  7. Video acilmiyor ve ne yapmaliyim bilmiyor yardimci olun lutfen :)

    YanıtlaSil
  8. Adiminim acil yardima ihtiyacim var

    YanıtlaSil
  9. Hack Arayan Adam9 Mayıs 2015 23:34

    Admin OLDU SÜPERSİN

    YanıtlaSil
  10. Bugün çk ineği satın alin diyor oyun ama nasıl alacagimi bilmiyorum acil yardim edin lütfen

    YanıtlaSil
  11. Windows için yok mu ?

    YanıtlaSil
  12. Indiremiyorum ya. Bi yardimci olur musunuz.!!

    YanıtlaSil
  13. Indiremiyorum ya. Bi yardimci olur musunuz.!!

    YanıtlaSil
  14. Indiremiyorum ya. Bi yardimci olur musunuz.!!

    YanıtlaSil
  15. Şifreyi söylermisiniz

    YanıtlaSil
  16. Admin Şifreyi Soylermisinz Bi Zahmet

    YanıtlaSil
  17. Admin ben komşu ID kodu giriyorum komşu olabilmek için ID kodu geçersiz diyor.vindows kullanıyorum bu yuzdenmi oyunda komşusuz ilerlemiyor yardımcı olurmusun
    Oyuna devam etçeyeceğim sırf bu yüzden bilen arkadaşlar varsa lütfen yardımcı olsun

    YanıtlaSil
  18. ya bu hile için para mı veriliyor..anlayamadım ben kusura bakmayın arkadaşlar..

    YanıtlaSil
  19. Arkadaşlar ben indirdim ama bu program için eylem yok diyo hangi programla açılacak

    YanıtlaSil
  20. Android için nasıl olacak ?

    YanıtlaSil
  21. Şifre ne aq söyleyin yapalm

    YanıtlaSil
  22. Şifre ne amk söylesene admin görmezden gelme adam ol söyle şunu

    YanıtlaSil
  23. Video acilmio indirdim ama ne yapacagimi bilmiyorum

    YanıtlaSil
  24. Nerden ve nasıl indiriyoz
    Admin

    YanıtlaSil
  25. Nerden ve nasıl indiriyoz
    Admin

    YanıtlaSil
  26. Umursamazlikliktan geliyosun dimi admin misin nesin insanları kandirmanın yolunu bulmuşsun hoşuna gidiyomu çekmiş hileymiş pes para etmez

    YanıtlaSil

Hileler Kutuna Gelsin !

Kategoriler

Bu Hafta En Çok Okunanlar

Dragon city yemek hilesi Dragon city yemek hilesi,gems hilesi,level